Friday, April 30, 2010

S.A.D @ S.E.D.I.H

If aku sedih .....

* mood aku akan berubah
* aku akan call orang yang akan buat aku gelak, yang akan heal perasaan aku ni wpun aku tak cite ape aku rasa, tapi bile aku dengar je suara dia, hati aku terus tenteram =)
* aku suke cite dengan adik aku yang kat UK tu bile dia ade dengan aku, if dia xde, paling tak aku tulis dalam diari aku
* kadang2 aku malas nak cite kesedihan aku, aku takut orang tak paham, so aku lebih suke layan perasaan aku
*aku jalan kat Alamanda sorang2 or drive slow2 so aku ada masa untuk heal perasaan sedih aku tu
* if aku tak tahan, aku nangis, then aku tertido, bile aku bangun aku rasa lega =)
* aku layan movie so aku boleh distract perasaan aku ni

Apapun, kite memang tidak akan dapat lari daripada merasa sedih. So, La Tahzan Hazimah =) Be Strong =D Setiap perkara yang berlaku itu ada hikmahnya, so think positive of everything that happened to you and InsyaAllah, you will be happy =)

No comments:

Post a Comment